سنگ ساختمانی

فروش انواع سنگ های ساختمانی : تراورتن،مرمریت،گرانیت،کریستال،گوهره،چینی،قیچی و...

سنگ ساختمانی

فروش انواع سنگ های ساختمانی : تراورتن،مرمریت،گرانیت،کریستال،گوهره،چینی،قیچی و...

سنگ ساختمانی

فروش انواع سنگ ساختمانی ، فروش انواع سنگ تراورتن ، فروش انواع سنگ مرمریت ، فروش انواع سنگ گرانیت ، فروش انواع سنگ چینی ، فروش انواع سنگ قیچی ، فروش انواع سنگ کریستال ، فروش انواع سنگ آنتیک ، فروش انواع سنگ گوهره ، فروش انواع سنگ جوشقان

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ساب سنگ چیست؟

ساب سنگ انواع گوناگونی دارد ،که با توجه به انواع سنگ های موجود در بازار سنگ ساختمانی مثل : سنگ  تراورتن ، مرمریت، گرانیت، موزائیک ،گوهره با روش های مخصوص به خود این نوع از سنگ ها ، عملیات ساب انجام پذیر است. در ادامه مطلب شفاف سازی می کنیم که ماهیت این کار چیست؟ و از نظر کیفی و قیمت چقدر برای شما متفاوت است و اغلب کارخانجات معتبر سنگ به ویژه آنهایی که معادن هم دارند از دستگاه های فوق پیشرفته برای این کار استفاده می کنند که در نوع خود سنگهای انها را از دیگران متمایز می کند.

ساب سنگ چیست؟

نکات مهمی در انجام این نوع از عملیات در کف سابی وجود دارد که پرداختن به آن ها خالی از لطف نیست . یکی از مواردی که کلید اصلی در ساب زدن نیز به شمار می رود ، شرایط خاص برخی از سنگ ها است که نیاز به دقت عمل بیشتری در هنگام کار دارند .

کفسابی سنگ ساختمانی

در این میان سنگ های خوی، مرمریت، بتن، و یا بتون و … می بایست با نهایت دقت و مراقبت کامل ، ساب زده شوند ، تا حدامکان کمترین آسیب را در حین کار دریافت کنند. لازم می دانیم که به مبتدیان و تازه واردهای عرصه خدمات کفسابی متذکر شویم که تا قبل از کسب تجربه کافی نسبت به انجام این امور دست به کارهای حساسی چون موارد یاد شده در بالا نزنند . چرا که انجام امور تخصصی کف سابی ، بدون تجربه باعث ایجاد هزینه های اضافی برای فرد کفساب در پی خواهد داشت.

انواع متعدد آن:

کفسابی سنگ, کفسابی و سنگ سابی، کفسابی پارکت و سرامیک, کفسابی منزل, ساییدن سنگ کف و غیره …

لذا لازم به ذکر است که هرکدام از این موارد با توجه به مقتضیات و در نظر گرفتن نیازمندی های خود به کارگرفته شوند. لذا مجدد متذکر می شویم که انجام هرگونه و هر نوع از خدمات مربوط به کف سابی ، بدون داشتن تجربه و مهارت کافی ، نوعی ریسک است و نبایستی بدون تجربه به این موارد تن داد .

سنگ ساختمانی


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی